Pentru al treilea an consecutiv, Coca-Cola HBC România, liderul industriei alimentare și a băuturilor de pe piața locală, a fost recunoscută drept cea mai responsabilă companie din ţară, prin transparența și implicarea cu care a dezvoltat proiecte de responsabilitate socială şi de mediu, conform studiului „Romania CSR Index 2018”, realizat de The Azores. 

Sustenabilitatea este un aspect esențial al culturii Coca-Cola HBC România, iar recunoașterea CSR Romanian Index 2018 reconfirmă angajamentul companiei de a genera valoare pentru comunitățile din care face parte și de a construi proiecte relevante pe termen lung. 

„Sustenabilitatea este parte integrantă din strategia grupului nostru, Coca-Cola HBC, fie că vorbim de proiecte de responsabilitate socială sau de modelul de business.

În ultimii 4 ani am fost recunoscuți ca lider în sustenabilitate în industria băuturilor, în Europa și întreaga lume, conform Dow Jones Sustainability Index.

În plan local, ne bucură această recunoaștere din partea The Azores, pe care o primim pentru al treilea an consecutiv.

Acest lucru ne responsabilizează și ne motivează să continuăm să implementăm proiecte cu impact real pentru comunitate.

Nu în ultimul rând, este important să putem vedea o creștere semnificativă a importanței pe care mediul local o acordă sustenabilității.

Îi felicităm pe toți cei evidențiați pentru performanțele în domeniu de studiul  CSR Index 2018.

Este în beneficiul tuturor, mai ales al consumatorilor, ca sustenabilitatea să devină un obiectiv vital pentru mediul de afaceri”, spune Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România. 

Proiecte de impact

În abordarea de CSR, Coca-Cola HBC România pornește de la ideea că succesul companiei este strâns legat de sustenabilitatea comunităților în care este prezentă. Din acest motiv, implementează proiecte prin care contribuie la dezvoltarea durabilă a comunităților locale.

După Noi (dupanoi.ro) este platforma de programe de sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania. A fost dezvoltat ca un proiect special, al cărui obiectiv principal este aducerea în prim-plan a importanței lucrurilor pe care le lăsăm în urma noastră – fie că vorbim de oameni, de povești, de tradiții sau de un mediu sustenabil. 

  •   În cadrul proiectului, Coca-Cola HBC România a organizat o serie de workshopuri în Țara Dornelor, cu meșteșugarii locali, care au învățat să folosească social media pentru a-și promova produsele.
  •  Coca-Cola HBC România a creat chiar în satul Ciocănești un spațiu unde localnicii se pot conecta la internet.
  •  Participanții și-au creat 30 de pagini de Facebook, unde au publicat peste 1.000 de fotografii cu produsele lor.
  •   Reamenajarea eco-turistică a casacadei Bigăr, una dintre cele mai spectaculoase cascade din lume, a fost realizată la inițiativa angajaților companiei, ceea ce arată că acea componentă participativă a proiectului este reală și produce rezultate.
  •  Cel mai important rezultat al proiectului este dublarea numărului de turiști.
  •   De asemenea, în 2017, Coca-Cola HBC România a lansat proiectul de educație La TINEri este Puterea, prin care își propune să contribuie la integrarea unui număr cât mai mare de tineri pe piața muncii. 
  • Proiectul se adresează tinerilor din grupuri vulnerabile, iar rezultatele programului au efecte pentru întreaga economie, care se confruntă cu o criză a forței de muncă adecvat calificate.
  •  În 2017, peste 550 de tineri din Vaslui, Prahova și București au participat la ateliere de dezvoltare profesională și personală. 
  • În 2018, La TINEri este Puterea continuă prin lansarea unei platforme de e-learning, extinderea ariei geografice și creșterea numărului de parteneri instituționali implicați.
  •  Proiectul își propune să implice circa 3.000 de tineri.
  •  Alături de Tășuleasa Social, Coca-Cola HBC România a lansat și implementat anul acesta „Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici”, cea de-a patra ediție.
  •  Cu o mobilizare spectaculoasă, proiectul a înregistrat peste 23.000 de elevi și profesori din 5 județe care au participat la colectarea a aproximativ 50 tone de deșeuri de plastic din gospodăriile lor, o inițiativă dezvoltată în parteneriat cu Tășuleasa Social, sprijinită de Die Johanniter, în parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie, Autoklass și Inspectoratele Școlare județene din Cluj, Bistrița-Năsăud și Sălaj.

Romania CSR index a fost lansat în 2016 și este singurul rating din România care evaluează informațiile non-financiare ale companiilor.

Indexul este o analiza a gradului de transparență și performanță în domeniul CSR/Sustenabilitate corporativă al companiilor cu peste 500 de angajati din Romania.

Anul acesta, studiul a luat în considerare toate cele 696 de companii din România cu peste 500 de angajati.

În urma analizei realizate de The Azores, Coca-Cola HBC România a primit un scor de 94 de puncte, situându-se pe primul loc în cadrul secțiunii Gold Level, în cadrul căreia au fost premiate alte cinci companii.

 

About Post Author

Lasă un răspuns